In samenwerking met de gemeente zijn er 2 waterkranen gerealiseerd. De gemeente heeft het betreffende materiaal beschikbaar gesteld en devrijwilligers hebben de aanlegwerkzaamheden verricht.

Tevens heeft de gemeente een extra bank beschikbaar gesteld die door de vrijwilligers is geplaatst. Achter het huisje zijn een zestal vazen opgehangen die gebruikt kunnen worden. Gaarnena gebruik terughangen. Mocht u zelfeen graf onderhouden en daarvoor grind nodig hebben. Achteraan de begraafplaats zijn bigbags geplaats met 2 soorten grind, die u kunt kopen voor € 1,00 per emmer.

Het hoofdpad van het “oude” gedeelte is in zijn geheel opnieuw bestraat en ligt er weer prima bij. Dit jaar gaan de vrijwilligers ook het blad opruimen. Alleen het snoeien van hagen, struiken en bomen blijft voor rekening van de gemeente. De samenwerking met de buitendienst van de gemeente loopt voortreffelijk.